Известие

Collapse
No announcement yet.

Система Q4 при Алфа Кросвагон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от pironkov66 Покажи съобщение
    Като легнеш отдясно свали кората с две гайки и виж дали имаш такива букси като на снимката,на клемата на акумулатора два предпазителя два предпазителя до горивния филтър и датчик на маркуча на парното.закачам я на диагностика има зимен пакет активиран давам му симулация и нищо не става само чувам клапата че се затваря,А релетата не цъкат и тва е,и досега никой не ги е накарал да тръгнат в оригинален вид иначе ги пробвах директно ток и дори на един духа топло на три духа се едно е на 50 градуса ефекта ще е много добър ако заработят.Лошото е че управлението е много сложно.Гледа се зареждане подгревни свещи външна температура както и на антифриза,и май ще го побългарявам щом е там трябва да работи.А май всички кросвагони го имат досега съм видял 15 сетина и всички имат.
    Четох стари теми във форума - сменявал си скоро задни амортисьори. Моля за инфо бързо ли намери и на каква цена. Моите предни ги смених, задните за сега са ОК, но не се знае до кога

    Comment


    • Задните амортисьори са трагедия един ми докараха от Италия последен на 200 лв с много отстъпки и повече няма .обърнахме всички страни и няма има предни задни няма.има ги на едно място само комплект с предни 700 евро.Масово ги бъркат с тези на спортвагона и е ужас.Има ги само ОРИГИНАЛ пише турция на тях .те трудно испускат но ако е германка или е карана тук повече им изгниват чашките където лежи пружината и край здрав неиспуснал го хвърляш затова тези дето ги сложих ги обработих с 5 мазила пък незнам.и в ауто Италия ми казаха че немогат да ми помогнат,гледам че ги има в Русия за7000 рубли бр.но незнам как стои въпроса с доставка оттам.

      Comment


      • Първоначално публикувано от pironkov66 Покажи съобщение
        Задните амортисьори са трагедия един ми докараха от Италия последен на 200 лв с много отстъпки и повече няма .обърнахме всички страни и няма има предни задни няма.има ги на едно място само комплект с предни 700 евро.Масово ги бъркат с тези на спортвагона и е ужас.Има ги само ОРИГИНАЛ пише турция на тях .те трудно испускат но ако е германка или е карана тук повече им изгниват чашките където лежи пружината и край здрав неиспуснал го хвърляш затова тези дето ги сложих ги обработих с 5 мазила пък незнам.и в ауто Италия ми казаха че немогат да ми помогнат,гледам че ги има в Русия за7000 рубли бр.но незнам как стои въпроса с доставка оттам.
        Лелее, значи е голяма брада с тия задни амортисьори... ама ще му мислим, когато дойде време. Ще я вдигна тия дни да ги разледам, тях и чашките. А старите предни, да ги пазя ли ? Дали могат да ги рециклират читаво ?

        Comment


        • Погледни задните отдолу посока полуоската ако виждаш и точка ражда сваляй и обработване ,че отгоре дето лежи пружината е гума която е плътно до стеблото и се получава джоб за луга и кал ,и изгниват принципно самата чашка е по тънка от на масовата 156,А предните по добре ги пази,Ако мислиш да я караш.Един въпрос и от мен агра запуши ли го че аз го запуших още като я зех А гледам че имаше топлообменник и би трябвало ако работи да загрява по бързо

          Comment


          • Първоначално публикувано от pironkov66 Покажи съобщение
            Погледни задните отдолу посока полуоската ако виждаш и точка ражда сваляй и обработване ,че отгоре дето лежи пружината е гума която е плътно до стеблото и се получава джоб за луга и кал ,и изгниват принципно самата чашка е по тънка от на масовата 156,А предните по добре ги пази,Ако мислиш да я караш.Един въпрос и от мен агра запуши ли го че аз го запуших още като я зех А гледам че имаше топлообменник и би трябвало ако работи да загрява по бързо
            ОК ще видя да я вдигна тия дни да огледам отзад. Предните ще ги запазя и като се постопли ще ги нося да ги рециклират. ЕГР не сме го барали. Колата върви много добре и не ми се ще да я бъзикам излишно. Студовете ше отминат и ще загрявя нормално

            Comment


            • Здравейте.
              При мен ЕГР-ът е затапен, софтуерно манипулиран и топлообменникът е изолиран от водния кръг. Топлообменникът е хубаво нещо за бързото загряване, но и най-малкият му дефект предизвиква надуване в охладителната система. Забелязвам, че при италиянско каране /газ на мах и веднага спирачка/ от светофар до светофар /до 500 м в Сф/ колата си загрява що годе нормално. Термостатът ми е сменен. Само разходът става друг.
              Поздрави.
              Last edited by ray4o; d.m.y г., 10:30. Основание: .
              Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

              Comment


              • Първоначално публикувано от ray4o Покажи съобщение
                Здравейте.
                При мен ЕГР-ът е затапен, софтуерно манипулиран и топлообменникът е изолиран от водния кръг. Топлообменникът е хубаво нещо за бързото загряване, но и най-малкият му дефект предизвиква надуване в охладителната система. Забелязвам, че при италиянско каране /газ на мах и веднага спирачка/ от светофар до светофар /до 500 м в Сф/ колата си загрява що годе нормално. Термостатът ми е сменен. Само разходът става друг.
                Поздрави.
                не се бъркайте - този топлообменник не работи докато колата не загрее до 70 градуса. Едва тогава ЕГР-ът започва да работи и от там да минават изгорели газове през него

                Comment


                • Здравейте.
                  Не знам дали се бъркам, но независимо от въздушния поток през него, топлообменникът е твърдо вързан към ДВГ, и като всяко желязо провежда топлина. И през цялото време топлоотдава на водата циркулираща в него.
                  Поздрави, Райчо.
                  Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ray4o Покажи съобщение
                    Здравейте.
                    Не знам дали се бъркам, но независимо от въздушния поток през него, топлообменникът е твърдо вързан към ДВГ, и като всяко желязо провежда топлина. И през цялото време топлоотдава на водата циркулираща в него.
                    Поздрави, Райчо.
                    Колега ,ако чакаш ДВГ-то да топлоотдава на топлообменика и да загрява водата в него без да минават изгорели газове,то ще мине зимата докато загрее водата .
                    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                    Comment


                    • по надолу резервни части за Q4 CW 156
                      Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 00:15.
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                      Comment


                      • не се виждат никакви авточасти за продажба ,колега.

                        Comment


                        • Още малко за колкорифера. Днес колата ми беше изстинала, инфодисплеят показваше 3.6 градуса. След първите 100 метра ми се включи подгрева и започна да ми духа допличко. А го няма този калорифер отстрани. А сега де ...

                          Comment


                          • Викаш топли, пък го няма...

                            На предната ми кочина беше същата работа. Тръгваш, след няколко минути се усилва вентилатора и духа топличко, а няма калорифер или подгрев на антифриза. А де..., ама радостта траеше само на положителните температури, на отрицателни вътре бели мечки. Не че като сложих калорифер стана жега де...
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                              Викаш топли, пък го няма...

                              На предната ми кочина беше същата работа. Тръгваш, след няколко минути се усилва вентилатора и духа топличко, а няма калорифер или подгрев на антифриза. А де..., ама радостта траеше само на положителните температури, на отрицателни вътре бели мечки. Не че като сложих калорифер стана жега де...
                              Ами беше 3.6 градуса, а духаше топло

                              Comment


                              • https://www.facebook.com/groups/alfaromeobg/

                                Алфа Ромео 156 Crosswagon Q4
                                Sofia, Bulgaria
                                1 лв.
                                Колата се продава на части. Всичко налично без салона и предните спирачни апарати. Мотора пали и раб...оти перфектно! 1.9 16V 150 к.с. За повече информация 0895600634, 0899042316 или на лично на мен или на Ивайло Кьовторов.
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                                Comment

                                Working...
                                X